5 sanningar

                                                   Fem sanningar om mig inom ridningen

* Efter att jag hade ramlat av från en skenande ponny när jag var liten, var både mamma & pappa tvunga att leda mig samtidigt som jag själv satt och stor grät på den snällaste ponnyn på ridskolan, jag var livrädd! 

* Jag blir alltid nervös/rädd när jag ska hoppa högre än 90 cm


* Jag började rida för att mamma höll på med det, annars hade jag aldrig ens suttit på en häst!


* Jag har aldrig vunnit någon tävling


* Efter när vi hade köpt Lelle var jag inte hos honom på en vecka, jag var alldeles sjuk.






                                                                                                                   


Kommentarer
Postat av: Evelina

Så gullig bild :)!!

2011-10-26 @ 08:24:22
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/
Postat av: Evelina

Så gullig bild :)!!

2011-10-26 @ 08:24:50
URL: http://evelinablomqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0