Usch och fy

Inget fint väder ute precis, blåser ruggigt och ser väldigt kallt och äckligt ut.. Men ska åka till stallet snart iallafall och trotsa vädret! Vi lägger på både Diingo och Cozzan sadlar så tar jag Cozzan och Saga får hänga med på Diingo medan mamma håller i henne. Sen när vi kommer tillbaka tar mamma över Cozzan och tar in henne i stallet och sen rider jag iväg på Diingo och kör lite konditionsträning!

I eftermiddag/kväll ska jag åka ner till Malmö och ha sovis med Natalie, så uppdateringen kommer nog tyvärr inte att ligga på topp! Kommer tyvärr inte heller kunna lägga upp en massa bilder då jag nog glömde min sladd hos Evelina :s Men vi får se hur det går ;)


Haha gulligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0