Stolt Madde!

Är sjuuukt stolt över Latoya och Diva, grymt duktiga båda två!

Vi började med att ta ut Diva i stallgången och ta på henne sadel och träns samt en grimma med grimskaft över. Charlie höll i henne med mat medan mamma slängde upp mig. Hängde ett tag på magen över hennes rygg och hoppade sedan ner vilket jag gjorde 3 eller 4 gånger, vi tog även några småsteg framåt och hon brydde sig knappt att jag hängde där, duktig tjej!

Sen gjorde vi samma sak med Latoya, men eftersom hon är lugnare så gjorde vi det utomhus istället. Höjdskillnad kallar jag det! Efter att jag hängt på henne 2 eller 3 gånger så bestämde vi oss för att testa sitta på henne, och hon var hur lugn och fin som helst, som om det var det enda hon gjort i sitt liv, så grymt duktig! Tog även på henne några steg framåt och det gick kalas! Nästa gång (imorgon om vi hinner) så ska vi testa skritta henne riktigt, med mig sittandes på ryggen då :D

Om någon undrar förrästen så är det jag och Diva på bilden där uppe, för ett tag sedan! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0