Diingo klar!

Diingo fick sig lite tunnare man, någon centimeter kortare svans och en rejäl rykt samt 2 ton glasspray och trots detta ser han fortfarande ut som ett troll! Söt ponny man har måste jag ju faktiskt säga :)

Stressade sakta hem och hann se André på Idol, alla är gulliga att ringer till 09941403? Tack!

Efter Idol får jag nog försöka ha en dejt med kudden trots att jag vaknade halv 1 idag, eheh.. Har inte riktigt bestämt mig för om jag ska ha mitt röda JW eller mitt cremevita Anna Scarpati.. Vi får väl se vad det blir. Ska nog be mamma att filma imorgon faktiskt, men kommer inte kunna ladda upp på jag inte har någon sladd till videokameran.. Kommer inte heller kunna ladda upp bilder ifrån framridning och liknande eftersom jag glömde kamerasladden hos Evelina, eheheh ;$

Nu tänker jag nog gå ner och äta godis, ser ut som om vi rånat en hel godisbutik, jag svär att jag verkligen inte överdriver! Ska ta en bild och sen får jag ladda upp när jag får kamerasladden.

HAHAHAHA ojdå.. Kom precis på att jag inte ens hade kamerasladden med till Evelina, så den låg snällt här vid min dator.. Laddar upp bild på godiset när jag tagit en bild!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0