5 saker ni inte visste om mig

Jag stör ihjäl mig på när folk säger Madeleine! Jag heter Madde och så är det bara, punkt slut. Jag presenterar mig aldrig som Madeleine utan det är Madde som gäller!

Jag har väldigt svårt för att lita på människor, det tar väldigt lång tid innan jag ens vågar berätta enkla saker för dom..

Jag tycker verkligen att dressyr är det tråkigaste man kan göra i hästväg, jag sitter mycket hellre och hoppar i paddock eller terräng eller bara tar en galopp inne i skogen. Man ska rida med fart!

Mina allra bästa vänner är Sally Eriksson, Amanda Björk, Evelina Borgelind och Natalie Persson. Dessa är dom jag alltid kan prata med om precis allt. Jag har många mycket goda vänner, men detta är dom absolut bästa som jag helt enkelt inte skulle överlevt utan.. <3

Jag har velat ge upp Diingo, så många gånger. Kan inte ens räkna hur många det är. När vi verkligen legat i botten och inget gått framåt har det känts helt meningslöst att ha honom. Men tack vare min envishet, stöd av vänner och framför allt att han är så äckligt sööt så har det faktiskt funkat varje gång. Och när det väl gått framåt har det gått ett enormt steg och allt är bättre än någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0