Viva la fiesta

Är hemma ifrån skolan, för ett bra tag sedan dessutom. Slapp matteprovet (ska dock göras imorgon) och kunde inte vara med på idrotten för att jag sträckt ryggen (mindre trevligt). Mamma red ut en låång runda på Diingo vid lunch så det blir inget hästrelaterat gjort idag antar jag.. Får väl se om det blir något med Latoya, annars får jag vänta till onsdag eller något nästa vecka.

Ikväll ska jag och mami åka till Väla Köpcentrum och köpa en lite rolig sak som jag tyvärr inte kan skriva ut hät då det är en överraskning till min kära bloggkompis ;) Har även flirtat lite snällt med mamma om en iPhone 4, ska tjata på lite till bara, hahahah!

Ska fortsätta lite på designen nu, den knasar sig lite bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0