Orkaar inte skolan

Haft svenskaprov som gick åt helvete, dampat minst 5 gånger på störiga killar i min klass när vi snacka om vår klassresa till Auschwitz samt fått tillbaka no prov med ett futtigt G och även fått veta att mina svar på några frågor inte blivit rättade för att min lärare glömde mig. Man måste bara älska skolan! Nej nu får det bli lite skärpning, måste börja plugga bättre till proven! Har matteprov imorgon men sådant är alltid rätt så lätt, sen nästa prov kommer ligga på fredagen efter lovet, och mvg-barn som man är i engelskan kommer jag nog inte behöva plugga till detta ;)

Hur som helst, mamma, pappa och bror ska åka iväg på något med körkort och vara borta like forever, så jag har blivit barnvakt och hinner inte rida idag.. Men får ostbågar & cola så det är väl alltid något!

Har inget roligt hästrelaterat för tillfället att skriva på bloggen tyvärr, hoppas ni överlever. Ska nog hänga på Latoya ikväll eller imorgonkväll och då ska jag säga till mamma att ta en massa bilder, fastän ljuset kanske inte är det bästa. Men så får ni se hur snygg hon är! (asså Latoya, haha!)



Kommentarer
Postat av: ellen

Hej! Jag har lite problem. Du vet en röstningsgrej som vi får rösta villket vi tycker är bäst. Jag har lite problem. Ska man bli medlem och sen typ klistra in i "inlägget" snälla svara!!

2011-10-27 @ 14:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0