Nästan allt klart!

Slutade halv tolv idag, så jävla gött! Kom hem och tog de lite lugnt innan jag gick ut till stallet. Mamma hade typ fixat allting så jag kunde bara rida. Jag la ut tre bommar på medellinjen. I slutet hade jag tänkt att jag skulle kunna galoppera över dessa bommar, ställa och byta. Men Lelle var så himla pigg! han studsade och hoppade framför det små bommarna. Men han var duktig i alla fall :)

Efter putsade jag alla saker som jag ska ha imon. Imon blir det tävlingAle Jennylunds ridklubb! Har faktiskt aldrig varit där förut, men det sägs att det är väldigt bra :) Film & foton kommer upp på bloggen i morgon!




Hur söt är han inte!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0