missing

Har inte själv bloggat så mycke känner jag, men hann inte innan vi åkte upp till Evelina igår eftersom jag bara packade en massa samt avslutade ett arbete till skolan. Sen har jag och Evelina gjort allt tillsammans så hon stod för uppdateringsdelen helt enkelt, haha! Men tänkte därför slänga in ett litet inlägg här!
Vi har nyss ätit Ben&Jerry och kollat på filmen Missing, sjukt störd film med ett psykfall i, mycket trevligt. Gick upp typ halv 6 i morse så vi ska snart dejta kudden och sedan ha sovmorgon!

Imorgon ska jag få rida Lelle, tror vi först skulle typ skritta ut och sedan banan. Om vi har tur kan vi kanske även fixa lite bilder, så kan ni helt enkelt få dagens asgarv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0