Mandingo 25 oktober

Åkte som sagt till ridhuset direkt efter skolan. Började med att rida rida fram ganska länge i ridhuset då det blåste extremt mycket utomhus, väldigt kallt dessutom. Han kändes rätt seg i början men efter ett tag piggnade han till och blev rent av jobbig. Gick ut i paddocken sedan för att se om mamma kunde hjälpa mig. Hon satt och lekte i sandlådan (haha?) med Saga. Fattade galopp och hästen går SOM EN DRÖM. Vad hände där liksom?

Mamma hämtade kameran efter ett tag och knäppte några bilder, han är dock väldigt duktig på att ta upp huvudet preciis när hon ska fotta... >.< Men några blev det iallafall! Efter att ha travat av lite red vi bort brevid dressyrbanan och hoppade upp och ner för den minililla banken, hahah!
Var nöjd efter det och åkte sedan tillbaka till stallet där vi träffade Charlie. Nu i veckan ska jag börja hänga på Latoyas rygg, någon dag det inte blåser så mycket!


HAHA AVLIDER
Nästan alla bilderna i galoppen är översuddiga, detta var dom 2 bästa jag hitta... :s

HAHA NEJ VAD JAG SER TJOCKIS UT PÅ DENNA BILDEN, HAHAAH

Som sagt, inte många eller snygga bilder där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0