Haha men guuud

För ett tag sedan fick jag testa Cajsas fina ponny Fabian och ja... Satt som en kratta och red honom sämst, brukar bara rida Diingo så jag kan typ inte rida andra hästar, hahah! Sen var det inte meningen att jag skulle rida honom så har vääärldens minsta tröja, Cajsas übersmå ridbyxor (som jag fick på efter väldigt många om och men) stövlar som är försmå i fötterna samt Cajsas hjälm, men vafan, bjuda får man ju!

Veet att jag har säämst sits, det är faktiskt min hoppsadel som sabbat den sjukt mycket då jag alltid får sitta något framåtlutad i den.. Ska skaffa en dressyrsadel så fort jag kan, haha!


HAHA mobbas inte nu

Men kan bara säga så här: Om någon av er någonsin skulle kläcka ur er till Cajsa eller någon att Fabian ser lättriden ut, TÄNK OM! Jag är den enda som fått rida Fabian av Cajsa och kan säga att han är en grymt svår häst, jag förstår inte hur hon lyckas! All creed till dig Cajsa! ♥

Cajsas blogg -------> HÄR

Btw, Fabian heter Optimus Prime numera, HUR COOLT?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0