Good morning!

Vaknade för bara en liten stund sedan, det var väldigt längesedan jag sov ut riktigt längre, somnade dock till en sjukt bra film igår så får kolla på den igen tror jag, haha!

Ska rida Diingo i ridhuset idag men om det är fint väder tar vi nog paddocken istället och då kommer det blir fina bilder. :D

Haha måste bara berätta en sak som hände igår! Jag och min kompis var inne i stan och tog sedan bussen hem. Först 297an till Ekeby och sen 250 hem. Vi hoppade på 250 och jag satte Jojo-kortet mot den dära saken och sen satte vi oss rätt långt bak. Amanda hoppade av & sen jag hemma. Men när jaghade hängt av mig jackan kunde jag inte hitta min plånbok någonstans, så jag fick ju vääldigt mycket panik! Så när nästa buss skulle gå på andra hållet, mot ekeby, gick jag ut igen för att se om det var den bussen jag åkt med och om min plånbok var där. Jag gick på bussen i typ den hetaste outfiten so far som bestod av typ gummistövlar, skinnbyxor, skjorta och reflexväst och såg att sätena var inte detsamma som på den förra bussen, men busschauffören sa att jag skulle hoppa på och åka med till Flamman. Men när vi kommit in en bit i Ekeby, då kommer den iq befriade busschauffören på att den bussen jag skulle med egentligen var i Landskrona!! Så jag fick hoppa av och ta en annan buss hem igen. Jag och mamma åkte sen ner till Tjutebro IGEN och så kom nästa buss från Ekeby. Hoppade på den och gick bak och vad tror ni ligger där, MIN PLÅNBOK! Kan man ha mer tur? Dock låg den öppnad så någon hade nog rotat lite i den, men jag har en massa hemliga fack i den så dom hittade inte mitt kort och sånt, fyfan vad glad jag var!

Oj, blev en lång historia där, hahahaha!


Evelina & Diingo 10 augusti 2010, första gången jag och Evelina träffades var dagen innan denna bilden togs när hon kom ner och hälsade på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0