Excelence idag!

                          



 Började med att skritta fram på våran grusväg. Komunen (tror jag?) håller på att gräva ner massa rör på sidorna, ser rent av förjävligt ut, haha.. Så det för mycket att titta på för Lelle, grävmaskiner, skoper, rör och massa mer. Bra träning för honom ;)

Red sedan i paddocken. Han var så himla fin idag! Helt mjuk i hela kroppen och jätte mycket energi, härligt! Imorgon ska jag hoppträna, ska se ifall någon kan filma. Varje vecka längtar jag till hoppträningarna. tror både jag och Lelle älskar dem mest av allt! ;) 

                                          
                                                haha , ser ni hur fint min tröja har lakt sig?! värsta ölmagen ;)
                                        
                     

                                         
                                                                   Jag och Excelence förra hösten




                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0