5 saker ni kanske inte visste...

  • När jag provred Diingo försat gången skenade vi runt på en åker, men jag tog ändå hem honom samma dag för jag visste att det fanns något värt att jobba för i honom.
  • Vår första lokala tävling blev vi 4a i och jag stör mig alltid lika mycket på det för jag hade en rosa outfit, haha!
  • Jag har ridit med både Pelham och Hackamore på Diingo, och jag tror det hjälpte lite i längden för att göra det lättare att rida på ett vanligt tredelat. Att rida på ett så snällt bett på en så stark häst, det kallar jag skicklighet!
  • När vi vann LB i Flyinge fanns där inga snäva svängar någonstans, så jag bara lät honom gå och vi vann på farten helt enkelt!
  • Jag har varit extremt nära att ge upp med Diingo väldigt väldigt många gånger, men där kom min envishet till nytta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0