Usch då

Här var det inget bra uppdetat från min sida, har dock en liten ursäkt som kallas sträckläsning av en 1800-talsbok som var dryyyg.. Somnade cirka 5 gånger, hehe.. Blev klar med boken 3 minuter innan lektionen började, lagom bra ändå!

När Charlie kommit hem ikväll så ska vi faktiskt börja hänga på unghästarna! :D Eller ja, iallafall jag! Latoya kommer det nog inte bli några problem med alls men Diva kan nog bli lite nervös och så, det är sån hon är helt enkelt.

Eftersom mamma red ut på Diingo igår tror jag faktiskt att han ska få vila, sen imorgon ska jag testa honom efter att han gått på "hälsokur" i några dagar, vilket han kommer fortsätta med om det ger resultat efter någon vecka!
Har nyss varit ute och sprungit, lite intervallträning! Har inte den kondisen jag önskar så försöker bygga upp den lite! ;)


Bild ifrån när första snön träffade Skåne 2010!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0