So many people gonna say that they want you

Kom hem ifrån skolan för lite mer än en timme sedan, känns väldigt drygt att vara tillbaka måste jag faktiskt erkänna.. Fick veta att jag har MVG i franska iallafall, alltid något.
Mamma sa att hon ridit Diingo idag så det kommer jag med andra ord inte göra. Allt som kommer ske idag för mig är alltså läsa klart en bok som ska vara utläst imorgon (har läst mindre än halva), plugga till ett engelskaprov (som jag redan kan), men först ska jag kolla på In Time, någon som sett den?
Något mer intressant hade jag faktiskt inte att berätta, ska försöka under dagen att komma på något roligt att skriva om som inte är lika drygt som detta, haha!
SMÄLLER AV, varför kan jag inte ladda upp bilder? :@



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0