Skrittur med Amanda!

Vi kom iväg lite senare än planerat så när jag & Amanda väl kom iväg med hästarna baracka ut på skrittur så var det rätt mörkt, men med reflextäcken, tunna reflexjackor och pannlampa funkade det hru bra som helst och vi mötte inte en enda bil!

Det är verkligen sjukt varmt ute, jag hade en t-shirt på mig och min tjocka vinterjacka och utanpå det då en jättetunn reflexjacka som man har över sin vanliga bara för att synas då. Men efter ett tag blev jag så varm att jag fcik ta av jackan och istället bara ha t-shirten och reflexjackan på, hur normalt är det i november månad i kalla sverige? Grymt skönt iallafall.

Vi ville komma iväg så snabbt så möjligt så vi tog inga kort, men tänkte bjuda på en bild ifrån 27 april 2010!

Ååh varför vill inte bilderna ladda upp sig? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0