Hoppträning




gud va dåligt det gick idag, men lelle mådde inte så bra heller. Han var väldigt spänd i bakdelen när jag började, men det blev bättre sen när han kom igång mer. Vi hoppade bara mindre hinder idag, i och med att han inte var på topp.

Ramlade av också, det var ju väldigt smidigt ;) Om ni kollar på filmen ser ni räcket där nere. Vi kom på det och sedan på grinden. Grinden hade en bom till på dig då.  Där drog han i mellan och då satte jag tillbaka han, lite för mycket. Sedan såg jag ett läge som jag ville gå på, men lelle hann inte riktigt fatta. Så jag fick köra på mitt läge själv och hoppa, Lelle stannade på andra sidan och glodde, haha! ;)



förlåt för dålig kvalite, klippet är filmat med en iphone 4s ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0