Hemma!

Var nog egentligen mer än 1 timme sedan jag kom hem, men har kollat lite på Facebook och ätit upp min B&J glass och det tar sin lilla tid!

Imorgon blir det full rulle, ska rida dressyr på Diingo i ridhuset/paddocken, rida ut Cozzan och vara extremt snäll och hjälpsam mot mamma och mocka alla boxar.. Bara 7 st, det klarar jag väl på 10 minuter? Haha! Ska även frisera Diingo lite och rykta igenom honom noga hade jag tänkt!

Förrästen så har det kommit upp startlistor till på lördag, ska tävla i Dagstorp LD och LC Mårtenscupen (tror jag den hette?) Får väl se hur det går och massa bilder kommer såklart att komma upp! Kör på dessa höjder då jag ville vara med i cupen och kände att vi inte behövde överdriva klasserna, så vi kör en liten LD som en uppvärmning och både jag & Diingo gillar Dagstorp och har hoppat där måånga gånger, så det ska nog inte bli några större problem!

LD Bed. A, 12 startande


LC Bed. A:0/A:0, 33 startande & 9 placerade


Taggade till tusen!!


1,05 i vintras



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Då ses vi, ska ochså dit! :)

2011-11-03 @ 10:14:48
URL: http://danzaakuduro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0