Hehe..

Vaknade för ltie mer än en halvtimme sedan ;$ Sovit lite vääl länge eller vad man säger, jag som hade tänkt åka till Dagstorp och titta på Sally och allt idag. Hon tävlade LA och kom 2 utanför placering på en felfri runda, sjukt grymt jobbat ändå ju!

Mamma är nere och gör pannkakor och efter att vi har ätit ska vi förmodligen dra bort till stallet, men hämta upp min goda vän Amanda på vägen dit. Eftersom Diingo ändå bara ska skrittas/joggas lite så kan hon ta honom och jag Cozzan. Mamma kan säkert ta en söt bild på oss innan vi rider iväg så ska ni få se på äkta bonneritt, förmodligen barbacka då jag inte orkar sadla bara för en så liten söt skrittur!

Nej nu ska jag gå och byta om, vi hörs sen!

Ingen bild vill ladda upp sig >:(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0