Gårdagens ridpass + Film + Dagen

Igår red vi samma som i förrgår, alltså jag på Lelle och Evelina på Walle. Vi red ett varv på galoppbanan och sen ner till paddocken en stund efteråt. Efter ett tag bytade vi häst så jag fick rida Walle, grymt välutbildad, arbetsvillig och fin häst men mycket och rida och han slängde upp bakdelen 2 gånger, haha! Grymt söt häst iallafall :)

Efteråt longerade vi Emelie och sprang sedan med henne över några småhinder och hon var jätteduktig! Filmen får ni här under och jag lovar att ni vill se den och kommer döö så söt hon är!



Idag åkte vi till Svensk Ridsport i Kungsbacka och Evelina köpte bland annat en grymt snygg jacka, hon slänger säkert upp någon bild sen så ni får se den. Sen har vi bara degat framför datorn, kollat på filmen Husk (sjukt bra!) och nu gör vi pannkakor. Mamma kommer tyvärr och hämtar mig ikväll, men jag & Evelina kommer helt klart ses igen! ♥


Kommentarer
Postat av: Olivia

Gud så söööt hon är ! sitter och saknar henne nu när mamma visade mig videon !

/ Olivia ( Emelies "matte" )

2011-11-01 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0