Haha oj ;$

Inte så mycket uppdatering från mig kanske och jag ber om ursäkt för detta.

Direkt efter skolan igår åkte vi till mormor, och när vi kom hem somnade jag direkt, så blev ingen uppdatering där.. Gick upp halv 6 för att åka bussen in till stan och sedan till Filbornaskolan för att kolla på gymnasie, kommer inte gå där, tråkigaste gymnasiet någonsin.. Ska till friskolor på måndag vilket förhoppningsvis blir lite bättre!
Diingo vilade vilket ni kanske förstod.

Idag red jag och Amanda ut tillsammans, hon på Diingo och jag på Cozzan. Vi skrittade bort till ridhuset som tar cirka 25 minuter och red sedan i det ett tag. Testade Cozzan lite i trav och så och kan säga att hon är den finaste hästen jag någonsin ridit på, hon gjorde precis som jag sa och gick helt perfekt, hela tiden! Trots att hon inte blivit riden på länge så var hon gryymt fin och jag satt bara och log & gapade hela tiden, finaste hästen någonsin att rida på! (Sorry Diingo, but true xD)


Underbart fina häst, tagga Pay & Jump 90cm på Lödde till helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0